سلام

خوبین دوستان ؟ من یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده لطفا کمکم کنین...

اطرافیان من به عطسه کردن معتقدن  یعنی یه عطسه رو میگن اون کار نمیشه دو تا رو میگن میشه !!! من خودم سر یه سری از موضوعات اینو تجربه برعکس کردم دیدم با دو تا عطسه اصلا اون کار نشد  اما برادرم به شدت معتقده!!!

حالا من یه چند وقتیه دارم از قانون جذب شفق استفاده میکنم اما یه وقتایی وسط فکر کردن به اون موضوع خاص عطسه میکنم و تمام فکرم بهم میریزه .

دوستان کمک کنین واقعا عطسه و صبر درسته 

مرتبط:

نظر شما درباره نوشته کف دست چیه؟

به چیزهایی که با عقل و علم جور در نمیاد فورا نگیم خرافاته

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

چله افتادن زنانی که تازه زایمان کرده اند خرافات است ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)