سلام

قبل از عقد من و نامزدم همیشه ماهی ۲ یا ۳ بار ناراحت و قهر بودیم سر موضوع های الکی . مثلا از من خواسته ای داشت و من نمی پذیرفتم و یا کمتر باهاش حرف میزدم سریعا ناراحت میشد و مشکل اینجاست که سریعا هم به خانوادم میگفت منم مجبور میشدم طبق میل اون باشم تا دلخور نباشه از من. یکبار دعوا کرده بودیم به خواهرش فقط گفتم داداشت ازم ناراحته آقا زنگ زد باهام دعوا کرد که چرا گفتی در صورتی که توی هر دعوا سریع به پدر مادرم و خواهرش میگه .

بعد از عقد هم همینطور این ناراحتی ها و قهر کردناش خیلی بیشتر شد حتی با عصبانیت مجبورم کرد تلگرام و حتی اینستا رو پاک کنم اصلا بهم اعتماد نداره خیلی شکاکه بعد مدتی ازم خواست تلگرام نصب کنم منم نصب مردم ولی اصلا بازش نکردم فقط یکبار دستم خورد باز شد سریعا خارج شدم زنگ زده بهم داد میزنه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر تلگرام چیکار میکردی؟

یا ۱۳ به در امسال با خانوادم رفتم بیرون بهش گفتم من دارم میرم بیرون وقتی برگشتیم با دوستاش رفتن بیرون و عکسش توی گروه خانوادگیمون گذاشت نامزدم زنگ زد مجدد داد و بیداد برای من نام ببر با کی رفتی امروز بیرون ؟ تو خودت بعدش نرفتی جایی که . آقا فکر کرده دوستای داداشم باهامون بودن زنگ زده با من دعوا که چرا بهش نگفتم .
یا یه شب دعوت بودیم مهمونی منم توی مهمونی عادت ندارم گوشی دست بگیرم تقریبا میخواستیم بیایم خونه رفتم کیفم بردارم دیدم زنگ زد هنوز جواب ندادم شروع کرد به ناسزا گفتن و نذاشت حرف بزنم تلفن قطع کرد و هر چند دقیقه همینطوری زنگ میزد کلی حرف بی ربط میگفت منم جوابش نمیدادم همش هم اسمش رو با جونم عزیز دلم خطاب میکردم حتی تهدیدم میکرد که وقتی وارد زندگی باهاش بشم حالیم میکنه و زندگی برات بسازم روزی هزار بار آرزوی مرگ کنی و جهنم برات بهتر باشه. این حرفش رو قبلا هم بهم گفته بود .

بهم میگه از رفتارهای دخترونه و ملوس و ناز خیلی دوست داره اما همیشه بهم میگه بچه ام و مثل بچه ها رفتار میکنم وقتی ام که مثل یک خانوم میشم بهم میگه خیلی بی عقلم و فکرم پخته نیست و بلد نیستم در صورتی که با رفتارهای ناشایستش فقط خنگ بودنش رو اعلام میکرد به من میگه هر طوری دوست داری لباس بپوش برام لاک میگیره میگه دوست دارم بزنی ولی به دیگران میگه که دوست داره من چادر سرکنم و از لاک زدن بدش میاد .

طوری شده اگه من بخوام آب بخورم باید حتما قبلش بهش خبر بدم اگه در حین آب خوردن بگم من دارم آب میخورم سریعا باد میکنه عصبانی میشه و ناراحت که چرا زودتر بهم نگفتی میخوای آب بخوری و این که یکم دیرتر گفتم رو بی احترامی قلمداد میکنه فکن اگه بعدتر بهش بگم آشوب به پا میکنه !

در ماهی که ۳۰ روزه ما فقط ۵ روزش با هم خوبیم بقیه روزاش یا ناراحتیم یا دعوا همشم فکر میکنه خودش خیلی عاقل و فهمیدست بهم میگه بالاخره درست میشی خودشم که مبرا از همه چیز . به نظرتون من چیکار کنم اگه دوران قبل از عقد می فهمیدم اخلاقش اینقدر بده و آدم شکاک و بی اعتماد نسبت به همسرشه از زندگیم مینداختمش بیرون ولی الان نمیدونم چیکارکنم موندم .

لطفا کسی اطلاعاتی داره راهنماییم کنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)