سلام
دنبال جواب سوالم نمیدونم کجا بگردم . ممنون میشم کسی اطلاعاتی داره کمک کنه . من دوست دارم در حد توان در شیرخوارگاه, بهزیستی و ... همکاری کنم . توان مالی ندارم اما هر کمک دیگه ای بتونم واقعا خوشحال میشم بتونم انجام بدم . اما نمیدونم باید به کجا مراجعه کنم . اطلاعاتی که شاید لازم باشه بگم: دخترم, 24 ساله و ساکن مشهد
هدفمم کمکه ، این که ببینم کسی درد داره, مشکل داره و نارحته و من فقط نگاه کنم عذابم میده . دوست دارم در حد توان و بضاعتم کمک کنم . حس خوبی که از کمک کردن بهم دست میده شیرینه .
من لیسانس دارم اما برای اینکه بتونم بهتر کمک کنم دوباره دارم کنکور میدم تا رشته مرتبط قبول شم ان شاء الله

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)