سلام دوستان

من 30 ساله و مجرد هستم. یه دو هفته دیگه عقدم هست. هیچ وقت موقع پریودی دل درد نداشتم. این دفعه دل درد داشتم و البته همین طوری و بابت چک آپ رفتم  پیش دکتر زنان و ازشون خواستم یه سونو ازم بگیرن. در کمال تعجب گفتن یه فیبروم تقریبا 7 سانتی دارم.

البته گفتن خارج از دیواره رحم هست. البته گفتن چون تا الان اذیتت نکرده و خارج از دیواره رحم هست مشکلی نداره و احتمال اینکه برای بارداری مشکل ایجاد کنه کم هست. ولی اگر برای بارداری هم  مشکل ایجاد کرد میتونی با جراحی برداری.

حالا خیلی نگران شدم. میترسم از بارداری جلوگیری کنه. شما ها کسی اطرافتون بوده که  فیبروم خارج از رحم داشته باشه و بدون مشکل باردار شده باشه؟ میخواد به نامزدم بگم ؟ خواهش می کنم تجربیاتتون رو در اختیارم بگذارید.

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)