سلام دوستان
من یه مشکلی دارم امیدوارم اینجا کسی بتونه کمکم کنه . من میگرن دارم و خیلی وقته از بچگی. دیگه خسته شدم از قرص خوردن . بعضی وقتا هم دیگه واقعا دارو جواب نمیده .
دکتر رفتم ولی بدرد نمیخورن، باید مرتب قرص مصرف کنم و اگه یه روز یادم بره یا یکساعت دیرتر قرصامو بخورم، سردردم شروع میشه. در واقع بدتر شد و انگار به دارو معتاد شدم .
اگه قرص نخورم سردردم بدون دارو حداقل تا سه روزی میمونه و در این سه روز باید مدام در حال استراحت و خواب باشم تا خوب بشه !! کامل هم خوب نمیشه و یه درد خفیفی میمونه که میشه تحملش کرد نسبت به این دردا !! اینجوری واقعا نمیشه... همین که قرص دیگه بدردم نمیخوره .
شنیدم داروهای گیاهی برای میگرن هست که خوبه.کسی میدونه یا تجربه داره؟ چی برای میگرن خوبه؟
کاش میشد برای همیشه با میگرن خداحافظی کنم.اگه کسی راه حلی میشناسه بگه ممنون میشم چون تابستون اومده ما جنوبیم و الان هوا خیلی گرمه و سردردای من چند برابر شده

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)