سلام
نمیدونم جای مطرح کردن این سوال اینجاست یا نه.نمیدونم سواله یا درد دل .
اما جای دیگه ای رو نمیشناسم!
شاید بعضیا فکر کنن میخوام از خودم تعریف کنم اما خب وقتی شما منو نمیشناسید. حتی نمیدونید با چه اسمی میام تو این وبلاگ تعریفی در کار نیست .

بریم سر اصل مطلب ؛
من یه دختر 20 ساله ام که دوساله پشت کنکورم و هنوز هم نه درسی خوندم نه میخونم! کلا ول معطلم .
اما من با اغلب همسنام یه فرقی دارم اونم اینه که مادر من منو بعد از 15 سال بچه دار نشدن بدنیا آورده و بعد من هم دیگه بچه دار نشده . خودش میگه وقتی تو رو باردار بودم همه مسخرم میکردن میگفتن بعد اینهمه سال بچه دار شده اونم دختر . اما من همیشه نماز میخوندم و قران میخوندم و از خدا میخواستم تو رو باعث سربلندی من کنه .
تو دنیا رو که فهمیدید دیگه! با دو سال پشت کنکور موندنم سربلندی که هیچ! بی آبروش کردم ، اما تو آخرت ... ، خیلی آدم کثیف و گناهکاریم . هر گناهی که تو زندگیم نکردم برای اینه که شرایطش فراهم نبوده! هر گناهی که در توانم بوده دریغ نکردم .

اما با همه اینا ، همیشه هر وقت برای هر کس دعایی کردم برآورده شده.هر دعایی. یکی دو بار نبوده اونقدر این اتفاق افتاده که دیگه خودم مطمئن شدم که دعام در حق دیگران مستجابه! تا برای یکی از ته دل دعا میکنم مشکلش حل میشه! اینو الان خیلی از دوستام متوجه شدن و این خیلی منو شرمنده میکنه . خدا چرا به حرفای من گوش میده؟ دلیلش اینه که منو شرمنده کنه؟
اگر من براش اهمیت دارم چرا  اینقدر ضعیف النفس آفریده منو که نه عرضه درسخوندن دارم و نه عرضه گناه نکردن؟
اصلا این که منو به پدر و مادرم داده برای چی بوده؟ مگه عذاب بچه نداشتن بدتر از داشتن بچه ای مثه منه؟ کسی که هم آبروشونو برده هم اینقدر کثیفه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)