سلام

من دختری هستم  از یک شهرستان کوچک ، هنوز عقد نکردم ولی میخوام تا اون موقع حداقل بدونم برای آراستگی و تمیزی  و رفع نازیبایی های هر چند کم  در بدنم چکار کنم .

من نمیخوام توی زندگی ام به خود نرسم و آراسته نباشم و به خاطر این  چشم همسرم به دنبال زن های دیگه بگرده...   میترسم  ، میخوام تو خونه اونقدر خوش پوش و آراسته باشم که جدا از اون خودمم هم لذت ببرم.

مثلا یک پستی بود اقایی میگفت خانم همکارم یک بوی خوب عطری میده ولی خانومم از اون عطرها استفاده نمیکنه  و به دنبال مارک ها میگشت تو همین سایت...

اطلاعات دارم در مورد وسایل ارایشی و مارک هاش ولی فقط در حد کرم پودر و رژ لب و خط و چشم و ریمل .... اونم به صورت کلی، . فقطم در همین حد ارایش میکنم .... معمولی .... چهره ام  هم معمولیه ولی نمک خودشو داره اما  یلی زمینه داره و ارایش پذیره .

من تازه تو نت فهمیدم ، پرایمر و کانسیلر و براق کننده و بادی اسپلش رو  اصلا چیه  و کاربردش چیه...  ! مثلا تو پست (پوستم یک دست و صاف ) تازه فهمیدم براق کننده بدن هم  وجود داره  .  بعدش سرچ کردم تو اینستا کلی اومد ...

صفحات مربوط  به میکاپ و هم فالو کردم قبلا ...  ویدئو ای هست ولی خیلی چیزا رو اصلا نمیدونم چیه... . تو تصویر نشون میده ولی نمیدونم چیه . مثلا برم به مغازه لوازم ارایشی داره بگم این چیه تو این ویدئو ؟  از اینا میخوام؟
در کل  تصمیم دارم طوری ارایش کنم که خیلی ضایع نباشه که اون بدش بیاد و یک لایه اضافی باشه رو پوست ولی خیلی دیگه ساده هم نه ... یا اینکه  هنوز یک ساعت نشده باید به دنیال تجدید ارایش باشم.

میخواستم از خانمای سایت و خواهران گل که دیدم در پست های اخیر خوب تجربه و راهنمایی کردند اینجا هم کمک بگیرم  .. مثلا  تو اون پست مارک ویکیتوریا سیکرت و پیشنهاد کردن و تجربه شونو گفتند .

سوالاتی که داشتم ایناست :

1- در روزهای گرم تابستون ضد عرق و لوسیون بدن و زیر بغل که بو خوب بده و ماندگاری خوبی داشته باشه دیگه ضرر هم نداشته باشه چه مارکی و چه محصولی خوبه ؟   ( مام نمیزنم به خاطر ضررش )

2- بادی اسپلش بهتره یا عطر ؟  ماندگاری کدوم بیشره .؟ بهترین مارک بادی اسپلش چیه ؟

3- پرایمر و کانسیلر و تثبیت کننده کرم پودر چه مارکی خوبه ؟ اون تثبیت کننده کرم رو چطوری انتخاب کنم که وقتی رو کرم پودر میزنم نماسه و پوسته پوسته نشه

4- براق کننده بدن فقط رو پاها و بازوها خوبه یا همه جا کاربرد داره؟

5- برای رفع جوش های زیر پوستی  .  اون برجستگی های ریزی که به بلافاصله بعد شیو کردن  و اپیلیدی رو  برخی جاهاب پا و بازو ها در میاد  چی بزنم که اونا رو بپوشونه؟ تو دید نباشه خیلی .

6- ژل های روشن کننده بدن چه مارکی خوبه؟   واقعا روشن میکنه ؟ کسی استفاده کرده نتیجه داده ؟

7- حالت دهنده مو چه مارکی خوبه ؟ مثلا  بخوام موهامو فرق کج بذارم و اون دسته مو کجه شلخته نشه و خوب واسته . یک اسپری گرفتم از داروخانه مارک نیوا خیلی خوشوبو هم هست میزنم ولی حس میکنم خیلی حالت مو رو تثبیت نمیگنه فقط مرطوب میکنه .. از طرفی نمیخوام هم زیاد استفاده کنم تا موهام بریزه ولی  هر از گاهی بزنم بد نیست برا تنوع و مدل های مویی که میزنم در مواقعی که نمیتونم برم آرایشگاه

8-  یکی از دوستان متاهل میگفت موهامو عطر میزنم ، میخواستم بدونم بوی خوبه معمول و طبیعی مو که تمیزه بهتره  یا عطر خاصی بزنم ( خانمای متاهل یا اقایان بگند) ..  ضرر نداره ؟ وسیله و چیزی که برا خوشبو کننده مو شاید باشه من خبر نداشته باشم. ممنون میشم راهنمایی کنید

پیشاپیش از همه تون  به خاطر وقتی که گذاشتید سپاسگزارم.


مرتبط:

مگه خواهر محرم نیست؟

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

زن داداشم حجابش رو رعایت نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)