سلام

من پسری 25 ساله هستم. قبلا حدود 104 کیلو بودم و قدم 177 سانتر هست که به نسبت نژاد مردای ایرانی قدم متوسط حساب میشه.

اون زمان با وزن 104 چاق به نظر میومدم و چون متوجه شدم ازدواجم سخت میشه و ممکنه کسی که میپسندم به این دلیل بام ازدواج نکنه رژیم گرفتم که خوش هیکلتر بشم و اعتماد بنفسم بیشتر بشه و الان حدود 88 کیلو هستم.  سوال اولم اینه که خانما با پسر تپل ازدواج میکنن ؟

مسئله بعدی اینکه الان که لاغر شدم اندامم بد نیست فقط شکمم و پهلوهام بزرگه. یعنی طوری لاغر شدم که الان فقط شکمم و پهلوهام توی چشم میزنه مثل خیلی از مردا.

سوال دومم اینه که اگه شکم و پهلو داشته باشم خانما بدشون میاد ؟

آخه از یکی دو تا خانم که اتفاقا خودشونم خوش هیکل بودن شنیدم که مرد باید شکم داشته باشه!! اولش تعجب کردم اما شوخی نمیکردن واقعی میگفتن.. اما خب ممکنه اون دو نفر استثنا باشن. نمیدونم برای همین پرسیدم.

راستی دیگه واقعا سختمه بخوام رژیم بگیرم بیشتر ازین نمیتونم وزن کم کنم

پیشاپیش ممنونم از راهنمایی تون


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)