سلام و عرض ادب خدمت دوستان امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه

پسری 21 ساله هستم در حال حاضر دانشجو ام و فرزند اخر خانواده ... من اعتماد به نفس پایینی دارم کم رو و خجالتی هم  هستم ... .

استرس و اضطراب زیادی رو هم توی چند سال اخیر تجربه کردم... خودارضایی هم زیاد تا الان کردم متاسفانه):

پدرم هم توی این چند سال اخیر چندین بار توی فواصل مختلف بیمار بودن ...الان هم متاسفانه حدود 3 ساله سکته کرده... روی تخته بیشتر اوقات و با واکر راه میره ... بازم راضیم به رضایت ای خدا .

منم هم به هرحال چشمم کور و دندم نرم پدرمه باید عصای دستش باشم... ولی خدا رو شکر اخلاقش خیلی خوبه و مهربون و خوش قلبه همه دوستش دارن ... .

عزیزان مسائله مختلفی من داشتم و الان هم دارم باهاشون دست و پنجه نرم میکنم یکیش اینکه مثلا من موهای سفیدی هستش که دارم دست خودم نیست جلوی آینه که میرم هر چقدر میخوام بی تفاوت باشم ولی نمیشه موهای سفیدم خیلی زیاد شدن ... . البته ارثی هم هست ولی فکر کنم استرسی که خودارضایی هم به بدن وارد میکنه دخیل هست ...

خب پس نتیجه میگیریم سنم بیشتر نشون میده ... .  خودمم چندین بار به مامانم حالا بصورت غیر مستقیم گفتم مادر پسرت داره پیر میشه موهام جو گندمی شدن چه کنم بنظرت وقت زن گرفتن نرسیده ؟!/... اخه فشار جنسی امانم رو بریده ببخشید اینقدر رک گفتم ولی خب واقعیته چه کنیم ؟

میگه نه هنوز دانشجویی و سنت کمه و کار نداری و ... و... و ... که مثل خیلی از جوونای دیگه منم ندارم .

عزیزان یه مشکل دیگه ای هم من دارم من بصورت طبیعی بچه دار نمیتونم بشم): . میزان اسپرمم صفره ( آزواسپرمی ) دکتر ارولوژیست از روی چندین ازمایشی که انجام داده بودم تشخیص داد ..

گفت علتش بیضه های نزول نکردن در کودکی بوده ی بیضه که اصلا از بین رفته بالا مونده و خراب شدن اون یکی بیضه هم قدرت بارور کردن نداره مشکل هورمونی هم گفت داری)  . این انصافه اخه این مشکلات رو با خودم یدک میکشم و نباید دم بزنم...

خیلی وقتا توی خودمم افسردگی گرفتم همش توی فکرم از کودکی مشکلاتمو توی خودم میریختم خیلی تا الان درد کشیدم  حوصله درس و دانشگاه هم ندارم نمازم نمیخونم دیه ...شدم ادم ناامید و بی ایمانی که کلا بریده از این دنیا و نمیدونه که برای چی داره زندگی میکنه...

همه هم فکر میکنند که همه چیز من خیلی خوب پیش میره ولی نمیدونن که هه داغوووونم...

دوستان عزیزم لطفا صحبتام رو بخونید و بانظراتتون کمکم کنید..حداقل با نصیحتای برادرانه و خواهرانه مرهمی باشید برای زخم هام ...


مرتبط:

توصیه به جوانان برای داشتن یه آینده موفق

من یه توصیه میکنم، شما هم یه توصیه بکنید

توصیه های خواهرانه برای دختران

کارم از توصیه و نصیحت و راهکار دادن گذشته

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

سرکوفت و نصیحت در نوجوانان نتیجه مطلوبی ندارد

تجربیات شما در مورد نصیحت های دیگران

نصیحت کنید تا زمان پیری احساس نکنم عمرم الکی گذشته

برای رسیدن به موفقیت، روزانه چند ساعت تلاش می کنید ؟

چیکار کنم که هم آرامش داشته باشم هم موفق بشم

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)