سلام
من در دوران نامزدی هستم، هنوز عقد نکردیم . نامزد من از اقوام دورمون هستن . من مشکلم با خواهر ایشونه که به شدت آدم سوء استفاده گری هست . خانوادش توی گیلان هستن و نامزدم توی مازندران مشغول به کار . نامزد من کارتش رو داده دست خواهرش که هر وقت مادرشون نیاز داشت براش برداره و قسط های نامزدمو پرداخت کنه .
علاوه بر اینکه هر ماه حقوقش رو میریزه داخل همون کارت، اول نزدیک به سی میلیون توی کارتش بود و از زمانی که به خواهرش داده شده 17 تومن . دامادشون با نامزدم همکاره و حقوقش کمی از نامزدم بالاتره .
اونا قسطشون زیاده و 500 تومن براشون در ماه میمونه که از چشم و هم چشمی بقیه بچه ی 5 سالشون رو فرستادن کلاس که خرج کلاس اون میشه و تقریبا 100 میمونه براشون . شما حساب کنید با این اوصاف میشه در عرض یک ماه کل دکوراسیون خونه رو نو کرد؟!
نامزدم گفت هر وقت کم میارن از کارتم برمیداره بعدا که حقوق گرفتن پس میدن... 100 تومن که میمونه رو پس میدن؟! اگه پس میدن پس چجوری قریب به 13 تومن از حسابش کم شده؟ حالا اینا به کنار، نامزدم یه کارت دیگه داره که رمز دوم داره برای شارژ و ... . خواهر و دامادش رمز دوم رو دارن و هر وقت بخوان شارژ میکشن و بسته ی اینترنتی میگیرن . نامزدم در جواب اعتراضم میگه پس میدن... باز با 100 تومن؟! این 100 هزار تومن چقد با برکته مگه؟!
والا من مامان و خاله های خودم رو میبینم که حاضرن جونشونو برای داداشاشون بدن و خدا رو شاهد میگیرم که دایی های من از مامانم کلی پول گرفتن و پس ندادن!

اونوقت توی این مورد نامزد من پول میده به خواهرش بدون پس گرفتن! موقع خونه ساختنشون 10 تومن نامزدم کمک کرده بهشون و ندادن هنوز، کلی براشون بالا پایین زد حتی خودش با اینکه اصلا شغلش نیست سر ساختمونشون کار کرد!!!
یعنی همه جوره مدیونن بهش، اونوقت زمستون که نامزدم برای دیدن زمین جهت خرید خواهرشو برده با خودش توی کفش خواهرش آب رفته، به نامزدم گفته پاهام یخ کرد اینا رو تو چه جوری میخوای جبران کنی؟! من نامزدمو خیییلی دوست دارم و ایشونم منو دوست داره .
اما احساس میکنم کل زندگیمون تحت سلطه ی خواهرش باید باشه، ما تنها دلیلی که هنوز عقد نکردیم شغلشه که قراره بزنه تو کار ساخت و ساز... الانم همه ی تلاششو داره میکنه اما چه فایده که خرجی خواهرشم این داره میده؟
من چرا باید بخاطر چشم و هم چشمی های یکی دیگه و سادگی بیش از حد نامزدم انقدر منتظر بمونم؟ کمکم کنید که چیکار کنم راحت کارتشو پس بگیره ازش و تحت سلطه ی اون نباشه؟
احساس میکنم خیلی ازش میترسه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)