سلام به همه دوستان خانواده برتر

واقعا نیاز به کمکتون دارم چون نمی تونم با کسی حتی خانواده حرفی بزنم . من یه دختر 21 ساله هستم . حدود یک سالی و اندی هست که عقد کردم ازدواج ما کاملا سنتی بود . یعنی اینکه نامزدم منو دیده بود و اومدن ، پدرم هم این مورد رو خودشون تایید کردن منم با توجه به شناختی که پدرم و اطرافیان جواب بله دادم .

اولش واقعا راضی نبودم یعنی ظاهر ایشون رو دوست نداشتم ایشون تحصیلات ان چنانی نداشتن منم یه جورایی چون خودم شخصیتی بودم که همیشه جزو نفرات برتر بودم از این بابت مردد شدم . اما ایمانشون، اخلاقشون، رفتاراشون و شغلشون همه مورد تایید پدرم بودن .

راستش منم دختری نبودم که رو حرف پدرم حرف بزنم . از یه طرفی هم ارتباطی با جنس مخالف نداشتم و همیشه از این بابت سعی کردم به مردی نگاه کنم که همسرم بشه . اما تو این مدت عقد کردن ، خانوادشون رفتارشون عجیب سرد هستن با من ، باورتون میشه مثلا خواهرشون تازه از دبی برگشته مادرشون منو دعوت کردن میرم اون جا می بینم هیچ کدوم نیستن رفتن عید گردی بعد مادرشون میگه شما برین تو اتاق شامتون بخورین این یه رفتار کوچیک . از یه طرف من و نامزدم اغلب مواقع بحث داریم . ایشون توجیه میکنن رفتار خانوادشون رو  .

میگه تو درک کن تو این مدت نشده برام حتی هدیه بخرن تولد بماند... حتی یه عیدی کوچولو.. حتی یه تیکه طلا . من تو این شرایط وضع همسرمو درک کردم پر توقع نبودم ولی دیشب بحثمون شد . میگه تو پیرم کردی تو بدی .. تو دل مرده ای ... منم گفتم اگه اینطوره که خوبی هامو ندیدی پس بذار از این به بعد بد بودن و توقعاتم رو می بینی ..

واقعا ناراحتم یه جورایی خسته .. شما اقا پسرا بگین من چطور برخورد کنم  ؟ همیشه ساده بودم حتی گفتم مراسم عقدم بخاطر شوهرم یه محضر ساده .. در صورتی که اگه خدایی بخواین قضاوت کنین من همیشه سکوت کردم تا درد و دل می کنم میگن همش گله داری همش بحث می کنی ..

دیشب دیگه واقعا عصبی شدم یعنی فکرای ناجور به سرم زده ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)