سلام

من یه دختر 25 سالم و دانشجوی فوق لیسانس هستم . خانوادم بهم میگن که باید بری سر کار و سنت رفته بالا ، اما من اعتماد بنفس بسیار پایینی دارم و حس میکنم نمیتونم از پس کار بر بیام . میترسم خراب کنم و منو دعوا کنن  .

موقع مصاحبه کاریم خیلی استرس دارم سوال رو متوجه نمیشم یا بلدم و جواب نمیدم به ذهنم نمیرسه از بس استرس دارم میترسم برم سرکار حرفاشونو نفهمم استرس میگیرم نمیتونم تمرکز کنم انگار روی هوام هیچی نمیفهمم .

خیلی هم زود استرس میگیرم ، صبح زود بلند شدن هم برام سخته و کلا آدم پر خوابی هستم . موقع درس خوندن و کار کردن همش خوابم میگیره  وقتی کارم سخت میشه و پیچیده میشه خیلی اعصابم خورد میشه بعضی کارا رو هم که تمرینی فعلا دارم انجام میدم نمیتونم انجام بدم و شکست میخورم از بقیه هم که میشنوم توی کار با بقیه زیاد بحث دارن که کی کارو خراب کرده و این بیشتر میترسونتم .

همش هم فکر میکنم چرا من نباید تو سن کم قبل اینکه فوق بخونم ازدواج میکردم و زود هم بچه دار میشدم و یه خانم خانه دار میشدم . اون موقع خواهر بزرگم مجرد بود و من خواستگار نداشتم الان هم که خاستگار مناسب که خوشم بیاد ندارم و حیفه بعد این همه درس خوندن بذارم کنار و البته بعضی پسرا هم زن شاغل میخوان و من میترسم با بچه نتونم برم سر کار و مامانم مریض شه نتونه از بچم مراقبت کنه .

خلاصه خیلی فکرای احمقانه سراغم میاد این فکرا رو که میکنم حوصله درس خوندنم هم نمیاد درسم هنوز تموم نشده و باید هم درس بخونم هم سر کار برم که کار خیلی سختیه اونم برا من که یه آدم عادی نیستم از کار کردن و درس خوندن هم اصلا خوشم نمیاد ولی مجبورم که این کارا رو انجام بدم .

البته فکر میکنم اگه با یه پسر حرف بزنم بفهمه که من اخلاق افتضاحی دارم و منو قبول نکنه تا حالا با کسی زیاد حرف نزدم در واقع من اخلاق خیلی افتضاحی دارم و اصلا اعصاب ندارم .

بعلاوه کلا کم حرفم و موقع صحبت رسا صحبت نمیکنم اطلاعاتم هم ضعیفه موقع صحبت با دوستام هم یا صدام ضعیف و بیحاله یا حرفم تکراریه یا اصلا جالب نیست و بقیه هم بهم میگن که اینجوری هستی و خیلی ناراحتم میکنه کلا توی طول زندگیم از طرف دیگران تایید نشدم و اعتماد بنفس ضعیفی دارم توی مدرسه هم که بقیه زیاد مسخرم میکردن .

الان دارم به این فکر میکنم که از این به بعد از صبح زود تا شب یا باید برم بیرون یا درس بخونم و عزا میگیرم بعضی موقعا گریم هم میگیره سعی میکنم گریه نکنم ولی گاهی یواشکی گریه میکنم . مشاوره هم هزینش خیلی زیاده و نمیتونم برم .

لطفا راهنماییم کنید .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)