سلام

من یه مشکلی دارم که واقعا کلافه ام کرده لطفا اگه کسی تجربه داره بگه چون چند وقت دیگه عروسیمه . من روی کتفم یعنی قسمت بالای کمرم که در لباس عروس هم لخت میمونه، یه لکه های ریزی کنار هم دارم. یعنی مثل نقطه کنار هم اینقد زیادن که همه کتفم پره و روی بازوهام هم همینطور. البته زمینه ی این نقطه ها هم طبیعی نیست و قهوه ای شده کلا. البته از اون لک هایی نیست که اول جوش بودن بعد لک میشن. نه از اول اینطور بودن . واقعا نمیدونم چیه حتی دکتر رفتم و دارو داد ولی بدرد نخورد . من دیدم بعضیا رو مثل من بودن ، آدم وقتی میبینه فکر میکنه چرکه! آخه همه جای بدنم سفید فقط این جاها اینجوریه... . دختر خانما اینجا کسی هست مشکل من رو داشته باشه یا دارویی برای مشکل پوست من معرفی کنه؟

اینم بگم از اولش اینجوری نبودم و چند سال پیش کم کم تو پوستم در اومدن تا به این حدی که الان هستن رسیدن و دیگه بدتر نشد. یکم جوش هم میزنم اونجاها . اما زیاااد تو چشم نیستا ، ولی من خوشم نمیاد و دوست دارم پوستم یه دست سفید باشه دیگه .

راستی یه سوال مهم اینارو هنوز شوهرم ندیده آیا باید تو همون خواستگاری بهش میگفتم؟ ممکنه بدش بیاد ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)