سلام دوستان
من یه مشکلی دارم که امیدوارم با راهنمایی هاتون کمکم کنید . دوستان من چند ماهه دیگه عروسیمه کنکور ارشدمم ماه دیگه ست.
من 26 سالمه و میخوام بعد عروسیم بچه دار بشم انشاء الله و نمیخوام سنم بالا بره . چند تا سوال دارم:
1 - همسرمم همسن منه و میگه بذار چند سال خودمون تنها باشیم بعد بچه دار بشیم . بنظرتون حرفش صحیحه و اگه چند سال صبر کنیم بنظرتون دیر نمیشه و امکان بارداریم هست؟
2 - اگه قرص ضد بارداری استفاده کنم امکان حاملگیم در آینده کاهش پیدا میکنه ؟ اگه پیشگیری طبیعی داشته باشیم چطور؟
3 - من امسال ارشد خوب خوندم اگه قبول شم همراه با تحصیل میشه باردار شد ؟
یعنی سخت نیست ؟ مرخصی برا عوارض بارداری میتونم بگیرم از دانشگاه  ؟ اخه شنیدم بخشنامه ای هست که تا 4 ترم مرخصی برای زایمان میدن کسی خبر داره ؟ در ضمن من عروس یه شهر دیگه ای هستم و مامانم کنارم نیست که مراقبت کنه ازم .
ممنون از شما دوستان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پیشگیری از بارداری (۱۸ مطلب مشابه)