سلام و عرض ادب...

بنده پسری بیست ساله هستم دانشجو ام و تقریبا شخصیتی احساساتی دارم و دلم نمیخواد اصلا کسی ازم ازاری ببینه . ولی چهرم به گفته اطرافیانم جدی هست و این احساساتی بودن داخلش دیده نمیشه ... تا اینجا شرح حالی از خودم بود .

یکی از مشکلات اصلی که الان دارم زود جوش اومدن منه یعنی توی یه لحظه معمولا نمیتونم خودمو کنترل کنم و حرفی میزنم که خودم ازش پشیمون میشم ... . حتی چند باز شده پدر و مادرم از سر دلسوزی یا هر چی بهم گیر دادند و من یه حرکت و حرفی زدم که ناراحتشون کردم.

خودمم اخر شب میرم میبینمشون که خوابند و توی دلم به خودم بد و بیراه میگم که چرا بهشون حرفی میزنی که دلشون بشکنه ... به خودم میگم خدا نابودت کنه ولی دوباره از فرداش ...

باور کنید بیشتر اوقات این حرکات و حرف ها دست خودم نیست یعنی انگار اون لحظه اختیارم از دستم خارج میشه قبلا خیلی با ادب تر بودم ولی الان یکی دو ساله که اینطور شدم شایدم بخاطر دوستایی هست که دارم چون معمولا پسر ها توی جمع های دوستانشون خیلی راحت با هم حرف میزنند و همه چی به هم میگن ...

معمولا هم فقط اعضای خانوادمو با زبونم نیش میزنم نه افراد فامیل یا غریبه ها  ... . لطفا با نظراتتون کمکم کنید تا بتونم خودمو دوباره پیدا کنم و دیگه بتونم خشم خودم رو کنترل کنم در اون لحظه

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)