سلام دوستان

اول توضیح بدم راجع به خودم من پسری هستم نزدیک سی ،  از خودم تعریف نکنم همه بهم میگن خوشتیپ و جذاب .

حدود یکسال و نیم میگذره که  تو مسیر هر روزم به دختر خانوم محجبه چادری علاقه مند شدم که خیلی با حیا هستند چهره معصومی دارند و بیشتر اوقات دیدم که به نامحرم نگاه هم نمیکنن ولی در کل خیلی مغرور هستند طوری که نمیدونم چطوری برم باهاشون صحبت کنم .

من از این خانوم هیچی نمیدونم ولی میدونم که ایشون شاغل هستن و همیشه ساعت پنج و نیم میبینمش .بیشتر اوقات جدی و مغرور هستند و یه روز وقتی نگاهم رو نتونستم کنترل کنم ایشون با بی محلی روشونو از من برگردوندن و حتی به من نگاه هم نمیکنن و سر به زیر هستند... در کل شک دارم ایشونم منو بخواد. چند بار خواستم بی خیال شم و فراموشش کنم ولی نتونستم .

در صورتی که خیلی از دخترها منو مورد توجه قرار میدادن و خیلی پیشنهاد میدادن بهم و حتی خواستگاری هم ازم کردن ولی این دختر خانوم با دخترهای دیگه فرق داره . این هم بگم که من تا حالا به هیچ دختری رو ندادم و دوست نشدم چون به شدت از دخترای جلف و بد حجاب... متنفرم .

کمکم کنید مخصوصا خانوما. من چطوری میتونم با ایشون ارتباط برقرار کنم و خواستگاری کنم برای ازدواج . و اقایون هم کمکم کنن اگه تجربه داشتن چطور تونستن دل یه دختر مغرور و محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارن ؟

سپاس


بیشتر بخوانید ...

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

پسران از دخترهای مغرور خوش شون میاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)