سلام
من دختری مغرور هستم و همیشه یاد گرفتم که اعتماد به نفسم زیاد باشه . همین غرورم باعث پاکی من هست . چون خودم رو در حدی نمی بینم که به خاطر خوشی زودگذر درگیر روابط حرام و دوستی بشم .
تو دین هم غرور برای زن پسندیده هست ، ولی متاسفانه جدیدا یک نوع انحراف پیدا شده در بین آقایون که به اسم برده رواج داره . به شدت از این نوع آقایون بیزارم ولی با مطالعاتی که داشتم فهمیدم این نوع اقایون از خانم های مغرور خوششون میاد و کمبودهای روحیشون از این طریق جبران میشه .
حالا سوالم این هست که آیا این غرور من تو برخورد با افراد ممکنه باعث بشه که تو خواستگارام یه نفر که این نوع انحراف داره خدا نکرده جذبم بشه ؟ آیا غرور در برابر نامحرم منفی هست یا کار درستی انجام میدم ؟ من از مردی که ضعیف النفس باشه بدم میاد .
خیلی برام سوال شده ممنون میشم راهنماییم کنید .

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)