سلام

پسری ٢٤ ساله که اعتماد به نفس ندارم یا چطور بگم ، از رابطه جنسی لذت نمی برم ! من یه پسر احساسى هستم که دوست دارم همسرم رو بغل بگیرم ، نازش کنم اما از سکس بدم میاد . از اندام جلوى زن حالم بهم میخوره . از بدن لخت زن چندشم میشه . البته در دوران نوجوونى خود ارضایى میکردم اما حالا نمیدونم مشکل از کجاست ؟ اینکه چرا شهوت ندارم و ... . نامزدم هم از این موضوع ناراحته .

من عاشق ماساژ هستم اما واقعا رابطه جنسی برام بى معنیه و ذره اى لذت نمی برم.


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد

چرا میگین دختر توی دوران عقد نباید بکارتش رو از دست بده؟