سلام
رسما دیوونه شدم. من یکسال پیش به پیشنهاد یه دوست برای از بین بردن برق صورت هنگام ارایش از پودر بچه فیروز به جای پنکک روی پوست صورتم استفاده کردم. بعد یه مدت دچار ریزش مژه و بعد ابرو شدم.
اما چون احتمال نمیدادم ریزش مو به خاطر استفاده از پودر باشه به استفاده ادامه دادم تقریبا هر روز و به مقدار زیاد. تا اینکه ریزش موهام بیشتر شد و شوره ابرو و مزه هم اضافه شد. ( شوره چرب و بدون خارش و قرمزی). دکتر میگه قارچ نیست. ازمایش خون و ادرار دادم مشکلی ندارم.
ریزش سکه ای نیست. موهای سرم ریزش عادی داره و هیچ مشکلی نداره. مداد ابرو و ریمل هم خیلی استفاده نمیکنم. 4 ماهه پودر نمیزنم اما ریزش کمتر نشده. شوره با دارو  کمتر شده. ضخامت موهام تغییری نکرده و مویی که میریزه دوباره رشد میکنه.
زمانی که از پودر استفاده میکردم داخل چشمام سفید میشد که به راحتی پاک میشد. حتی مزه های پلک پایین هم ریزش داره. به دکتر نگفتم پودر میزدم راستش روم نشد. ایا این پودر میتونه باعث ریزش مو بشه ؟ خوب میشه؟ چقدر طول میکشه؟ 

ممنون از توجهتون

مرتبط:

تجربیات شما در مورد ریزش مو

تجربیات شما در مورد قطع ریزش موها و رشد دوباره ی اون ها

تجربیات شما در مورد جلوگیری از ریزش مو

تجربیات شما در مورد حل مشکل چرب بودن و ریزش مو

درمان ریزش مو و تاثیر روغن سیاهدانه بر آن

بعد از دکلره موهام، ریزش موی شدیدی دارم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)