سلام

سریع میرم سر اصل مطلب که متنم خیلی طولانی نشه.

خانمهای متاهل که آقایون رو بیشتر میشناسید و همچینین آقا پسرها نظرتون رو بگید و کمکم کنید .

یه دختر 24 ساله ام. لیسانس دارم و تا چند وقت دیگه قراره برم سرکار. خانواده خوب و مذهبی دارم که توی شهر به خوبی شناخته شده اند. خودمم چادری و مذهبی هستم ( اما اصلا خشک نیستم و خیلی هم فعال و شوخم اما بجا ) و سعی میکنم بخاطر نعماتی که بهم عطا شده شکرگزار خوبی باشم.

اهل دوستی نیستم، بخاطر همینم شناختم از پسرها معمولیه. از نظر قد و وزن و اینا هم خوب و معمولی ام و قدم نسبت به خانمها قد خوب و ایده آلیه. از نظر قیافه هم معمولی ام چون اصلا اهل آرایش نیستم. ( بقیه میگن قیافه ت تو دل برو هست ولی من میگم معمولی ام ).

دو تا مسئله وجود داره که مربوط به پاهام هست. حدود یکسال و نیم بودم که بخاطر در رفتگی مادرزادی لگن ( از وقتی بدنیا اومدم اینجور بود ولی وقتی شروع به راه رفتن کردم متوجهش شدن) عمل شدم و جای بخیه هاش روی پهلوهام ( نزدیک استخوان لگن ) واضح مونده.

دومیش انگشت چهارم هر دو پام هست که از یه سنی به بعد، رشدش متوقف شد( الان تقریبا اندازه انگشت کوچیکه پامه) که باعث شده حالت طبیعی نداشته باشه و غیر طبیعی بنظر میاد.

تعریف از خود نباشه، ولی خیلیا میگن که دختر خوبی هستی و آینده ی خوبی رو برام متصور میشن (جز خانواده، کسی از مسائلی که گفتم باخبر نیست ) برای عمل انگشتم خیییلی پیگیر بودم اما خود دکترها هم میگفتن ارزش عوارضش رو نداره و منصرفم میکردن.

حتی یکی از دکترها بهم گفت غصه چیو میخوری؟ غصه اینکه پسری بخاطر انگشت پات ازت خوشش نیاد؟! گفت تو که قیافه خوبی داری اونم اگه آدم خوبی باشه کنار میاد باهات. ( قبلا خواستگاری داشتم که خیلی به ازدواج با من خوشبین بود. جلسه اول تا عمل لگن رو گفتم یهو رفتارش عوض شد و این قضیه روی روحیه م خیلی تاثیر بدی داشت) دکتر گفت خدا رو شکر کن که دستت اینجور نشده، پارو که میشه پوشوند.

من از این موضوع که دیگه هیچوقت انگشتمو عمل نمیکنم مطمئنم. منم مثل همه ی آدم های عادی تحصیل کردم ورزش کردم ( خیلی اهل ورزشم ) کار کردم زندگی کردم... اما الان نمیدونم این دو تا موضوع رو چطور به خواستگارم بگم ؟ اولش بگم ؟ آخرش بگم ؟ نمیدونم اصلا . آدم خجالتی ای نیستم اما گفتن این موضوع برام خیلی سخته.

ان شاء الله همه جوونا راه راست رو در پیش بگیرن و خوشبخت بشن.


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)