سلام

چند ساله ازدواج کردم . مشکل من اینه که همسرم اکثر اوقات خیلی معذرت میخوام با آلتش بازی میکنه ، من خیلی از این موضوع ناراحت میشم . هر بار بهش میگم اگه نیاز داری من که هستم چرا اینطوری میکنی ؟ میگه نیازی ندارم . میگه بازم معذرت میخوام آلتم خارش میده . آخه مگه میشه همیشه خارش بده ؟

تقریبا همیشه همینطوره ، بعد از آخرین باری که من ناراحت شدم و بهش اعتراض کردم هر وقت من پیششم این کارو نمیکنه ولی به محضی که مثلا میرم آشپزخونه متوجه میشم دوباره ... تا از آشپزخونه برمیگردم دوباره از این کار دست میکشه .

مدتیه دیگه هیچی بهش نمیگم ، میگم شاید خجالت میکشه که به من بگه که مرتب نیاز به رابطه  داره ، واسه همین چندین بار بهش گفتم که من درخدمتتم تو رو خدا اینجور نکن ولی میگه نه ، حتی قسمش دادم که گناهش گردن خودشه اگه نیاز داره و نمیگه . خب منم یه زنم دیگه بیشتر از این نمیتونم بهش بگم . 

نمیدونم به خاطر نیازی که داره اینکارو میکنه یا از روی عادتشه ، گاهی حتی فکر میکنم شاید بیرون از خونه شاید یه خانم دیده تحریک شده و اینکارا رو میکنه که این فکر خیلی اذیتم میکنه ، از کاربرا میخوام اگه میدونن دلیلشو لطفا بهم بگن .

ممنونم


پیشنهاد :

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)