سلام
ممنون می شم که راهنمایی کنید.
دختری هستم 32 ساله که 3 ماه پیش یه خواستگار برام اومد که پس از یه ماه صحبت کردن به خاطر مشکلات فراونی که داشتند جواب منفی دادم. ( مشکلاتی مثل زود انزالی، مشکل در بچه دار شدن و خیلی سخت گیر بودند تا حدودی بد دل ) خانواده ام با این ازدواج مخالف بودند ولی چون خیلی دلبسته اش شده بودم خانواده ام گفتند نظر خودت مهمه.
تو این سه ماه خیلی خواستگارهای خوبی برام اومده ولی حتی اجازه ندادم بیاند. دلم گیر این آقا است یه لحظه و یه ثانیه نمی تونم بهش فکر نکنم. همه بهم می گن زمان حل می کنه مسائل رو . اما برای من زمان مسئله را حل نکرد.
آخرین بار که 3 ماه پیش میشه تمام دلایلم برای جواب رد دادن را براش نوشتم ولی در جوابم انعطافی به خرج نداد حداقل مسائلی که دست خودش بود و می تونست حل کنه. ( مثلا بد دلی ) بین عقل و دلم درگیرم. اگه واقعا دوستم داشت اونم یه تلاشی می کرد. البته شاید به خاطر مشکلاتی که داشت غرورش اجازه نمی ده و می دونم که دوستم داره.

حالا سوال این که اگه دوباره توی تلگرام براش پیام بدم عزت نفس من پایین می یاد؟ الان موضوع بددلی اش برام خیلی مهمه حداقل باهاش صحبت کنم اگه نظرش عوض نمی شه بتونم ازش دل بکنم و به زندگی برگردم و بتونم به خواستگارهای دیگم فکر کنم. ( بد دلی اش به این صورت بود که می گفت سرکارت نباید مرد باشند، تلگرام نداشته باشی، خریدهای شخصی ات را نباید از مرد انجام بدی... در صورتی که من کلا با اینکه دختر محجبه ای هستم و خیلی سالم بودم ولی خیلی آزاد بودم توی یه شهر دیگه درس خوندم شاغلم سرکارم سالمه با اینکه آقا هم هست (یه محیط کاملا فرهنگی) برای همین خیلی برام سخته که یکی  بخواد اینقدر محدودم کنه.

-------------------

بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

از رد کردن بعضی خواستگارام پشیمونم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)