با سلام خدمت کاربران عزیز
سوالم در مورد تبلیغات برای فروش محصول می باشد . بنده تولید کننده ای در یه شهر صنعتی هستم و چند ماه از سال رو تولید دارم یعنی کارم یه شغل فصلی هست . و باید محصولم رو به کشورهای همسایه صادر کنم ولی چون مشتری ثابتی ندارم میخواستم از دوستان کمک بگیرم . برای فروش بیشتر باید چیکار کنم و چه جوری فروشم را بیشتر کنم ؟
بنده تولید کننده پوشال کولر در استان قم هستم و بیشتر تولید رو به سوریه عراق صادر میکنم ولی با واسطه ، ولی میخوام خودم مستقیما وارد صادرات بشم . برا اینکار چیکار باید بکنم ؟ یعنی دیگر پولی بابت دلال ازم کم نشه چون واقعا با حضور دلال چیزی برام نمیمونه.
لطفا همه هر نظری دارن دریغ نکنن ، بسیار متشکرم از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)