سلام دوستان

این متن رو مینویسم که هم درس بگیرید و هم اگه راه حلی دارید به من بگین . از بد روزگار ادامه تحصیل دادم و مجبور بودم بخاطر کارای پژوهشیم با کامپیوتر ساعت ها کار کنم که بعدها موبابل و شبکه های مجازی هم بهشون اضافه شد .

چشمام خیلی ضعیف بودن و مرتب واسه چکاپ پیش دکتر میرفتم . خدا رو شکر تغییر منفی  نمیکردن ، تا اینکه دو ماه پیش با احساس کزکز چشمم رفتم دکتر ، گفت خشکی داره و یه قطره اشک مصنوعی hye رو واسم تجویز کرد که 8 ساعت یکبار یه قطره بریزم .

یکی دو هفته که گذشت دیدم چشمام دارن بدتر میشن مه میبینم و گه گاهی دود . رفتم  پیش دکتر برام oct یا عکس چشم نوشت گفت شبکیه چشمات مشکلی نداره . و قطره اشک مصنوعی آرتلاک برام نوشت با ژل لیپوزیک که شبا موقع خواب بزنم به چشمام . و گفت که زیاد بهش فکر نکن این یه بیماری شایعه و بخاطر سبک زندگی امروزی خیلی ها بهش مبتلا میشن . 

الان که یک ماهه از ویزیت دوم دکتر میگذره علاوه بر علائم قبلی ، چشمام به نور حساس شده و به سختی میتونم به تلویزیون موبایل یا کامپیوتر نگاه کنم . و پلکام فوق العاده سنگین میشن و با استراحتم بهتر نمیشه .

ازتون تقاضا دارم اگر به این سندرم مبتلا هستین بگین که چطور درمان کردین و توی تهران بهترین چشم پزشک رو معرفی کنید تا بهش مراجعه کنم .

من سنی ندارم و تصور اینکه با این درد بخوام عمری زندگی کنم منو افسرده کرده طوری که دارم دیونه میشم

اجرتون با امام زمان


پیشنهاد:

برای خرید و استفاده از عینک های ضد اشعه به چه نکاتی باید توجه کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)