سلام

من از کاربرای خانواده برترم ، خیلب اوقات به اعضا و افراد وبلاگ مشاوره دادم و نظرمو گفتم و براشون دعا خیر کردم اینا رو گفتم که بدونین من که به خیلیا مشورت دادم الان خیلی نیاز به شما دارم و خودم دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟

ماجرا از این قراره که تقریبا چند ماهیه پدرم دیر میاد خونه ، پدرم بیشتر از یک ساله بازنشسته شده و تو خونه طاقت نمیاره همش بیرونه اما کجا نمیدونیم . بیشتر اوقات نمیگه شبا دیر میاد گاهی ساعت 1 گاهی 12 و نیم شب ، مادرم جدیدا به قول خودش چیزایی حس کرده  و حرفایی میزنه  .
پدر مادرم از اول زندگی با هم مشکل داشتنو جر و بحث میکردن . هنوزم دارن و هر دو مقصرن ولی بیشتر پدرم مقصره که بدون علاقه کسی که سه سال ازش بزرگتره  ازدواج کرد و  زود هم ازدواج کرد 20 ساله و بی کار ... .

نکته بعدی شاغل بودن مامانمه که باعث مستقل شدنش شده و اصلا وابستگی مالی به پدرم نداره ، سال های اول به پدرم واسه زندگی کمکم کرد ولی منت هم میذاره پدرمم تحویل نمیگیره یا کتمان میکنه ... برای همین به همه میگه زن شاغل نگیرین ... .

اما بعضی شبا که دیر میاد باعث شده ما هم مشکوک شیم راستش بهانه های مختلفی میاره مغازه همکارم بودم بنگاه بودم و ... ، گاهی هم هیچی نمیگه .

گاهی از افراد بازنشسته که رفتن زن گرفتن میگه گاهی میگه این رفتارای مامانتون یه روزی کار دستمون میده . از این حرفا زیاد میزنه ماهم برخورد میکنیم .
بدترین فیلم عمرم که دیدم فروشنده بود باعث شده بیشتر مشکوک شم ، کمکم کنین چیکار کنم چه رفتاری داشته باشم مامانمو چه طور آروم کنم ؟
خیلی عصبی شده به خیلیا شک داره حتی اسمشونو میاره میگم میخام تمومش کنم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)