سلام ..

دخترم 19 سالمه . احساس می کنم 19 سال به خودم و خانوادم ظلم کردم . مشکل من اینـه که برای مردم کاسه ی داغ تر از آشم ...

نمیخوام بگم آدم خوبیم نه اصلا ولی همیشه از مشکلات دوستام و اطرافیانم بیشتر از مشکلات خودم و حتی خانوادم ناراحت میشم و دنبال راه حل میگردم ..

اصلا خیلی موقع ها می بینم به خودمم فکر نمی کنم دارم یه روز کامل به مشکل دوستام فکر می کنم .. شده حتی از مرگ عزیزشون گریمم گرفته .. و الان فهمیدم تقریبا برای همشون شده یه توقع !

الان فهمیدم که چقدر ظالم بودم نسبت به خانوادم .... و به قول معروف چراغی که به خانه رواست به مسجد حرومه ..

نمیخوام این مدلی شم  ...ولی دست خودم نیست .. مثلا الان خواهرم مریضه خدا منو ببخشه زیاد نگرانش نیستم ..

ولی وقتی دوستم میاد از مریضیش میگه دلم براش کباب میشه .. بخدا دلم میسوزه دست خودمم نیست ..

احساس می کنم داره غصه همه رو میخورم .. مثلا سال کنکور از اینکه دوستام درس نمیخوندن ناراحت میشدم سعی می کردم کمکشون کنم ولی اونا راه خودشونو میرفتن ..

تازه الان فهمیدم به عنوان دختر 19 ساله یه روزم برای خودم زندگی نکردم .. و بهمون نسبت نظرات بقیه برام مهمه .. اگه یکی ازم بدش میاد تمام کارامو میریزم بهم و حتی دوستامم فراموش می کنم تا اون یه نفراز من خوشش بیاد ..

میدونم اشتباه بزرگی کردم ، از اون بیشتر فکر می کنم برای خودم کم گذاشتم .

کمکم کنید .. راه حل  ..

ممنونم .. یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)