سلام دوستان گرامی

مشکلی که من دارم خانوادگیه و باعث رنجش کل خانواده شده. دختری بین بیست و چهار تا بیست و شش ساله هستم. از خانواده مذهبی. پدر من شغل دولتی با سمت تقریبا بالایی دارن.

دوست داشتم مشکل رو مفصل بگم ولی خیلی از حوصله خارجه. به طور کلی مسئله خواهرم و همسرش هست. خواهرم متاسفانه اخلاقی که داره اینه که مشکلاتش رو با ما در میون نمیذاره ولی تو زندگیش دچار مشکلات بزرگی هست.

حتی به من که خواهرشم میگه ولم کن حوصله ندارم و ... تصمیم گرفتم کل خانواده رو مشاوره ببرم اما چطور باید بیان کنم و چجور صحبت کنم که موافقت کنه. هر سری لج میکنه منم عصبی میشم. فن بیانم چجور باشه که راضی بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)