بسم رب الزهرا...

سلام

اسمم حسین و ساکن تهران هستم ، در زمینه ساختمون مشغول به فعالیت هستم ، من چند سالی میشه که در زمینه ساختمون فعالیت میکنم و همیشه تقریبا همه پیمانکار هایی که با من کار میکنن از اتباع کشورهای خارجی هستن !

همیشه زمانی که با هموطن های ایرانی کار میکنم یا قیمتشون بالاست و یا اینکه همیشه آخر کار از نظر قیمت دبه در میارن و یا اینکه کارو جدی نمیگیرن و اینکه گاهی اوقات کیفیت کارشون پایینه .

اما چند وقتیه پیرو فرمایشات حضرت آقا دوباره تصمیم گرفتم اگر بشه از هموطن های ایرانی برای کار استفاده کنم و در حد خودم نسبت به تولید ملی و اشتغال قدمی برداشته باشم .

حالا از شما دوستان و سروران گرامی خواهشی دارم و اون اینکه اگر بنا ، لوله کش ، کاشی کار ، سرامیک کار ، سنگ کار و گچ کار ماهر میشناسید که نسبت به کارشون متعهد باشن و با قیمت مناسب کار کنن به یه نحوی معرفی بفرمایید .

یا زهرا...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)