سلام

من یه دختر 19 ساله م ، یه رشته خوب تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران میخونم کلا خیلی فعالم تو این زمینه ها گیتار میزنم، نقاشی میکنم، عکاسی میکنم.. خانواده خوبیم دارم .

مشکلم اینه که بیش از حد شیطونم. اصلا نمیتونم اروم باشم ، دیگه موقعی که ارومم یعنی خیلی حالم بده بعد هر کی رو دوسش دارم بیشتر اذیتش میکنم سر به سرش میدارم  خلاصه اشکشو در میارم .

یعنی از بچگی از سر و کول بابام بالا میرفتم کلا نمیتونم اروم راه برم تو خونه. اما خیلیم زود خجالت میکشم و لپم کاملا سرخ میشه .

اینا به کنار فوق العاده گرم مزاجم که خیلی سختمه و میگم اگه کیس خوبی باشه ازدواج بکنم . ولی تو همین خانواده برتر خوندم یه اقایی نوشته بود که خانومشون خصوصیات اخلاقی منو دارن اما ایشون ناراضی بودن می گفتن خانومشون به بلوغ فکری نرسیده . الان سر این مسئله خود درگیری پیدا کردم :| با خودم میگم به بلوغ فکری نرسیدم ؟

بعد با وجود اینکه موقعیت خوبی دارم و فعالم خیلیم توقع ندارم اما خیلی خواستگار ندارم . یعنی تو دانشگاه و جاهایی که میرم بیشتر پیشنهاد دوستی بوده تا ازدواج و این حرفا ، با خودم میگم باید این اخلاقمو عوض کنم اما اصلا نمیشه اذیت میشم خیلیم احساسی و لوسم  .

دوستام میگن به خاطر این اخلاقاته که خواستگار کم داری ، به نظرتون فقط تلاش کنم عوض کنم این اخلاقامو؟ بیرون از خونه یه خورده کمتره این رفتارا ولی پیش کسایی که دوسشون دارم این اخلاقام شدید میشه .

کسی هست که از همچین خصوصیاتی خوشش بیاد


مرتبط:

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ فرهنگی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اجتماعی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ عاطفی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوع ذهنی یا فکری یا عقلی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اخلاقی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ جنسی


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)