سلام دوستان
من یک دختر*۲ هستم از یک خانواده مثلا آبرومند و خانواده دار . مشکل من بیکاری و خساست شدید پدرمه .
من حدود دو سال پیش فارغ التحصیل شدم از اون موقع تا الان متاسفانه از پول توجیبی و همه چیز محروم شدم ولی دیگه تحمل این وضعیت رو ندارم به همین خاطر به خانوادم گفتم که برای کار به شهر دیگه ای که برادرم هم ساکن اونجا هستند میرم.
چون شهر ما کوچیکه و تقریبا همه پدرم رو میشناسن پدرم به من اجازه نمیدن که برای کس دیگه ای کار کنم و این رو برای خودش کسر شان میدونه .
در مورد خودم هم قبلا به فوبی اجتماعی مبتلا بودم و روابط عمومی خیلیییی ضعیفی دارم و تقریبا شرط استخدام در هر شرکتی روابط عمومی بالا هست تو این مدت آگهی های استخدام زیادی رو خوندم و دیدم که فقط میتونم از سالمندان نگهداری کنم .

اما اصلا با شرایط و سختی های این کار آشنا نیستم . در کل از شما خواهش میکنم اگر در مورد این کار اطلاعات و یا تجربه ای دارید لطفا من رو راهنمایی کنید.
با تشکر

مرتبط با سالمندان:

تجربیات شما در نگهداری از سالمند پوشکی

پدر و مادر پیر، بیمار و تحت تکفل آیا مانع ازدواج هستند؟

چطور احترام پدر پیرم رو نگه دارم؟

می خوام دیگه پیر شدن و شکسته شدن پدرم و بیشتر از این نبینم

معرفی مراکز و موسسات معتبر نگهداری سالمند و کودک



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)