سلام

سوالم اینه که من دو ماه دیگه ۲۵ سالم میشه و توی یه دانشگاه خیلی خوب دارم ارشد یه رشته مهندسی میخونم. خیلی دوست دارم برای ادامه تحصیل دکترا برم خارج از کشور.

خواستگار هم کم نداشتم ولی هر بار به یه دلیلی به هم میخورد. الان دیگه تصمیم دارم برای اپلای اقدام کنم ولی خانوادم میگن حتما باید با همسرت بری.

سوالم اینه که به نظرتون من چطوری میتونم با پسری آشنا بشم که یا الان خارج هست یا قصد رفتن داره؟

ملاک خاصی هم ندارم فقط این که مذهبی باشه و ظاهرش رو دوست داشته باشم. همین. خودمم از نظر ظاهر و خانواده و وضعیت مالی خدا رو شکر خیلی خوبم.

ممنون میشم بهم راهکار بدید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)