سلام

من دختری کم سنم و تو اوج جوانی . من خواستگاری دارم که همو دوست داریم و همونه که میخوام . اما میترسم . هی فکرای منفی اذیتم میکنه سردم میکنه ، هی ذهنم میگه " اصلا برا چی میخوای ازدواج کنی اگه ازت سرد شه بعد یه مدت چی ؟ یا اگه تو سرد شی ؟ یا اگه پشیمون شی؟ یا اگه هر روز خونه همو ببینین و کم کم برا هم عادی شین ، تکراری شین ، خسته کننده شین چی ؟ "

نمیدونم همش این فکرا تو سرمه و اذیتم میکنه و سردم میکنه. در حالیکه من واقعا دوسش دارم و بهتر از ایشون گیرم نمیاد و اگه جور نشه خیلی ناراحت میشم .

اما همش فکرای منفی میاد تو ذهنم هی میگه اگه رفتی تو زندگی و از هم سرد شدین عادی شدین برای هم چی ...

اخه من قبلا یکیو دوس داشتم اونم دوسم داشت اما بعد چند وقت یهو ازم سرد شد ، زده شد ، حرفاشو پس گرفت و ... بخاطر همین روم تاثیر منفی گذاشته و حس میکنم اصلا همه عاشقا بعد یه مدت از هم سرد میشن عادی میشن براهم ... .

انگار همش منتظرم این خواستگارمم ازم سرد شه و بره ، هی بهش میگم تو واقعا سرد نشدی ازم؟ پشیمون نشدی از انتخاب من؟ ...اونم میگه نه. میترسم از دستش بدم.

ترس بدی افتاده تو دلم .. همش میگم یعنی کی سرد میشه یا اگه سرد شه چی.. ، اخه من عشقی میخوام که همیشه عاشق هم باشیم و هیچوقت سرد نشیم . شماها که ازدواج کردید نسبت به همسراتون از بس هر روز همو میبینید زده نشدید؟ عادی نشدین برا هم؟ خسته نشدین؟ تکراری نشدین؟ هنوز عاشق هم هستین؟
اگه اره چجوری؟ چیکار کردین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)