سلام

من دختر 24 ساله ای هستم که قصد دارم یه رستوران بزنم . البته رستوران که نه چون اونقدر بزرگ نیس که بشه اسمشو رستوران گذاشت یه غذا خوری...

اما حالا دوست دارم نظر شما رو در مورد منو غذا خوریم بدونم ! به نظر شما غذای ایرانی یا یه ایده جدید؟! به نظر شما کباب سرا یا مثلا سرو غذای کره ای؟!

فکر کنم تقریبا عموم مردم از غذاهای کره ای نودلیت رو بشناسن! پخت انواع نودلیت رو بلدم خیلی هم خوب میشه تا حالا هر کسی که خورده خوشش اومده چند تا غذای کره ای دیگه هم بلدم .

بنظر شما مردم ترجیح میدن کباب بخورن یا همچین غذاهایی رو امتحان کنن؟! کلا دوس دارم یه منو جدید داشته باشم حالا میشه غذاهای ایتالیایی هم توش آورد !نظر شما چیه؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)