سلام

پسری ۳۷ ساله هستم ، زیر دیپلم و ۶ ماهه که متاهل شده ام. با خانمم زندگی میکنم. دو ساله بودم که پدر و مادرم از همدیگه طلاق گرفتن و من و داداشم آواره شدیم. تا ۲۵ سالگی گرفتار اعتیاد به مواد مخدر بودم و الان الحمدالله پاکم. پدرم ازدواج کرد و از زن دومش ۵ تا بچه داره، مادرم هم ازدواج کرد و ایشونم از شوهر دومش ۲ تا بچه داره.

الان من میخوام برم گواهینامه رانندگی بگیرم اما سربازی نرفته ام. می خوام برم دنبال معافیت سربازی ولی دقیقا باید از کجا شروع کنم ؟ اصلا کِفالت شامل من میشه یا نه ؟

خداوند یار و یاور همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)