سلام دوستان
ممنون میشم سوال من رو هم بخونید و راهنماییم کنید.
چند سال پیش با آقا پسری آشنا شدم که فاصله زیادی از هم داریم، خودش و خونواده ش خیلی خوب و محترمن. اما اختلافی نیست که نداشته باشیم فرهنگی مذهبی طبقاتی و .
چون از سن کم حدود 18 سالگی با هم آشنا شدیم و این آشنایی تا چهار سال طول کشید و ایشون آدم منزوی و گوشه گیری هستن که شدیدا به من علاقه مند شدن.
منم خیلی دوسش داشتم چون واقعا پسر پاک و خوبیه اما بعد از چند سال و اقدام نکردن ایشون و حتی جرات نداشتن مطرح کردن موضوع با خونواده شون ،من علاقه مو از دست دادم و ازشون جدا شدم کاملا.
هیچ راهی واسه ارتباط باقی نذاشتم فقط ایمیلمو شماره خواهرمو داشتن. بعدش واسه اولین بار پا شده بود اومده بود شهر ما و به خواهرم گفته بود که اومده اینجا و باید منو ببینه! بعد از گذشت هشت ماه از جدایی ...
منم رفتم و باهاشون صحبت کردم که همه چی تموم شده و راهی نیست برای ما ،غمگین و با چشم پر از اشک رفتن.
بازم به من ایمیل دادن و منم عذاب وجدان گرفتم و جواب دادم. الان دو سال از جدایی میگذره ،من هر قدر به ایشون میگم که امکان نداره این ازدواج صورت بگیره خونواده ها اصلا نمیذارن گوش نمیده.میگه صبر می کنیم .

اما چه صبری من الان 26 سال و ایشون 29 سالشونه. هیچ علاقه ای هم دیگه ندارم به ایشون اصلا. اما اون نه ،نمیدونم این حس عاشقانه ش از سر چیه و چرا نمیره سراغ دختر دیگه ای ،بخدا هزار بار به عمد دلشو شکستم که فراموشم کنم اما نمیره ،خیلی بچه خوبیه گناه داره زندگیش اینطوری الکی پای من تلف شه . چیکار باید بکنم واقعا ؟
هم نگرانشم ، هم از این همیشه غمگین و وابسته بودنش بیذارم. حتی گاهی واقعا به زور جواب پیامشو میدم،یه روز جواب ندم نگران میشه فکر میکنه من مردم .
خسته شدم واقعا ،چرا دل نمی کنه ؟ کلی مشکل دارم تو زندگیم بخدا اینم ول کن نیست.خودشم خوب میدونه پدر من رضایت بده نیست اما انگار منتظره من پدرم بمیره بعد عروسی کنیم!!!!
تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق ،الان پشیمونیم. ازتون میخوام بهم بگید چیکار کنم که این آقا بره پی زندگیش و منو فراموش کنه؟
بخدا تا تونستم خودمو و خونوادمو بد نشون دادم که پشیمون بشه اما باز میگه فقط من
ممنونم دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)