سلام

من هر وقت میخوام اطلاعات شخصی گوشی، هارد، فلش، رایانه و غیره رو پاک کنم اینکار رو با برنامه هایی که دارای گزینه ی safe delete یا safe erase هستند انجام میدم.

و چنانچه در گذشته، فایل هایی رو بدون انجام safe delete پاک کرده باشم، برای عدم ریکاوری احتمالی آنها در آینده و توسط شخصی دیگر، این بار از برنامه ای استفاده میکنم که دارای قابلیت Free Space Wiper باشد. خوبه؟

یه سؤال دیگه؛

یه بار رفتم کافی نت. به محض اینکه فلش را به یکی از رایانه ها وصل کردم، بطور خودکار، آن رایانه شروع کرد به پاک کردن فایلهای فلش که البته فورا فلش رو خارج کردم. جریان چیه؟

با سپاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)