سلام

من و زنم به یه مشکل جدى خوردیم که کارمون داره به جاهاى باریک کشیده میشه . اول یه معرفى ابتدایى ؛

من دکتراى شیمى دارم و استاد دانشگاهم ، ٣٠ ساله و اهل مطالعه ، پیشرفت و حتى براى تفریح برنامه دارم ، از لحاظ اخلاقى معتدل و با سیاست و خوب ، چهره معمولى ، اندام خوب با تیپ هاى رسمى .

همسرم؛

26 سال ، مثلا از خانواده مذهبى ، مثلا لیسانس داره ، اما نه هدفى داره نه تعهدى ، چهره معمولى داره و وضعیت مالى خانواده اش از ما بهتره .

حالا مشکل چیه ؟

خانوم من اهل شبکه هاى مجازیه ، اینجاش مشکل نیست ، مشکل اون جایى هست که وقتی من دوران اشنایى بخاطر همین مسئله خواستم بذارم و برم ، اصرار کرد و قول داد که دیگه روزی ٤٠ دقیقه بیشتر نمیره اینستا و تل ، یه مدت خوب بود ولى اخیراً دوباره شروع کرده ، اینکه روزی ٤ ساعت تو اینترنته هم قابل هضمه ، بدبختى از اینجا شروع میشه ؛

خانوم من از اون دسته از دخترایی هست که فکر میکنه ادم معروف یعنی خدا ، یعنی پیامبر ، یه بار که یواشکى میدیدم ، دیدم رفته واسه یکى از خواننده ها کامنت گذاشته : دوست دارم قربونت برم !

بار ها مچشو گرفتم ، با خودم میگم اگه یه ادم معروف همین الان ازش خواستگارى کنه منو میذاره و میره . حالا میخوام ازش جدا شم ، خوشبختانه بچه ندارم ، اینو بگید چطورى متوجه اش کنم ؟ واقعا اونا رو از من بیشتر دوست داره ؟ ( اینجا امید اخره )

یه سوال دیگه ؛

همه دخترا این شکلین ؟ من خیلی کم دیدم پسری شیفته ى دختر معروف باشه ولی بر فرض اگه از همسرم جدا بشم میتونم دختری رو یا زن مطلقه ای رو پیدا کنم که اهل این بچه بازى ها نباشه ؟

از اول اشناییمون تا الان که ازدواج کردیم سه سال میگذره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)