سلام و سال نو مبارک

یه برادر زاده 14 ساله دارم که هفته پیش اومد و ازم پرسید عمه "پریود" یعنی چی؟ برادر زادم پسر هست و خیلی شیطون و یه مقدار هم لجباز. البته این ویژگی ها شاید مقتضی سنش باشه.

من هم 24 سالمه. موندم جوابش رو چی بدم! گفتم تو این کلمه رو از کجا شنیدی ؟ گفت از دوستام. حالا من چی جواش رو بدم ؟ ( از اون جایی که لجباز هست رابطه ش با پدر و مادرش زیاد خوب نیست و با من احساس صمیمت بیشتری می کنه، نمیخوام جوری جوابش رو بدم که از من دور شه و از طرف دیگه نمیخوام از الان ذهنش درگیر همچین مسائلی بشه)

اگه امکان داره بگید که آقایان از سنی  این مسئله رو میفهمن و چطوری میفهمن ؟

ممنون


مرتبط:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)