سلام

من یه زن سی و ... ساله ام که حدود یکساله با یه مرد چهل و ... ساله ازدواج کردم این اقا قبلا یه بار ازدواج کرده و زنش فوت کرده و الان یک پسر داره از زن اولش که حدود نوزده سالشه . 

پسرش پیش ما زندگی میکنه و خب قبل ازدواجم به من گفته بود که قراره با ما زندگی کنه چون میگفت میترسم اگه پسرم خونه مجردی بگیره خراب بشه چون سنش کمه .

اوایل اصلا با پسرش مشکلی نداشتم اما چند ماهیه احساس میکنم پسرش بهم نظر داره  خیلی بد بهم نگا میکنه تو خونه اصلا راحت نیستم  همش با خودم میگم بچس پسر خوبیه شاید من حساس شدم و امکان نداره به من کاری داشته باش اما رفتاراش داره بدتر و بدتر میشه  مدام با من شوخی های الکی میکنه حرفای منظور دار میزنه . 

با خودم میگم شاید من کاری کردم که توجهش بهم جلب شده اما من از اولم اصلا بهش رو ندادم .

به نظرتون باید به شوهرم بگم یا رفتاراشو نادیده بگیرم . اصلا نمیدونم چه جوری باهاش رفتار کنم خیلی میترسم


مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)