سلام

حس نیاز به ازدواج تو من زنده شده شدید. کسی کنارم هست که باهاش ارتباط تلفنی و از طریق تلگرام دارم . راستش چند وقت پیش کسی باعث شد نسبت به جنس مخالف خودم خیلی وابسته بشم .

تا حالا هیچ رابطه ای با پسر نداشتم چون اهلش نیستم. حالا چطور از این وابستگی و تنهایی راحت شم و نسبت به جنس مخالف بی میل .

نمیخوام با حرفاشون تحت تاثیر قرار بگیرم و فکرای بچگانه کنم.

ممنون میشم کمکم کنین

مرتبط:

از اینکه با پسری در ارتباطم از خودم بدم میاد

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)