سلام

خیلی خوبه همین طور ادامه بدین! به هم دلداری بدین ... برا هم دعا کنید ازدواج قسمت بشه !!... بابا یا ایها الناس به چه زبونی من بگم .. بابا مُردم از تنهایی .. فقط تو این سایت تقوا پیشه کن ... عفت پیشه کن .. صبر پیشه کن .. ازدواج اش دهن سوزی نیست ، مجردی رو بچسب !... ازدواج أخ بده! ... خویشتن دار باش !، عبادت کن ... کل قرآن ختم کن ... توسل کن ... وضو بگیر نیت کن ...

بابا من هم بی دین نیستم .. ولی این حرفا دیگه خیلی تکراری شده ... چرا یه جایی نیست که جوان ها رو به هم معرفی کنند ... تکلیف من چیه ؟!... می دونم حالا میان بهم میگن هدف آفرینش تو عبادت و بندگی خداوند ... دارم از تنهایی دق می کنم ..

من هم دوست ازدواج کنم همسر داشته باشم عاشق هم باشیم ... تنهایی خیلی سخته ... خسته شدم ... بیست و چهار سالمه .. دوست دارم مادر شم ولی الان حتی از مادر شدن بدم میاد ... دیگه هیچ حسی ندارم چون می دونم ازدواج کردن معجزه س .! الان قحطی !... کوچکترها ازدواج کردن .. بزرگتر ها هم تا حدودی .. بله من هم باید صبر پیشه کنم . عفت !  من باید چه کار کنم ؟!

مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)