سلام

منم با عقاید و نظرات شما در مورد مهریه ی کم کاملا موافقم ولی مادر بنده به هیچ وجه قادر به قبول مهریه کم نیستن من الان 18 سالمه میخوام با اونی که دوس دارم ازدواج کنم اما اونا شرایط مالی چندان خوبی ندارن در صورتی که ما خیلی وضع مالی خوبی داریم پسری که من میخوامش اصلا به خاطر پول و اینجور چیزا جلو نیومده بارها بهم گفته که هیچی از خانوادت نمیخوام من فقط تو رو میخوام دوس دارم زندگی ساده و معمولی رو با تلاش خودمون بسازیم و پیشرفت کنیم

 پسره 22 سالشه اما خانواده من اصلا از اون خانواده خوشش نمیاد ما باهم همشهریم خلاصه مادر بنده مهریه ی سنگینی میگن که خانواده اون قبول نمیکنن به نظر شما چطوری مادرمو قانع کنم ؟ در ضمن پدرم حرفی ندارن با ازدواج من اما مادرم به شدت مخالفه .  از نظر من دوس دارم مهریم کمتر از 100 تا باشه نه بیشتر اما خانوادم میگن تاریخ تولد یا 600/500 سکه من باید چیکار کنم نمیخوام به خاطر اینکه مامانم میخواد تو فامیل پز بده زندگی من خراب بشه میشه کمکم کنید

مرتبط:



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)