سلام
خانمی هستم متاهل 21 ساله، شوهرم 30 ساله. متاسفانه من یه اخلاق بدی که دارم هر چی تو دلم هست به شوهرم می گم و تا حالا زیاد باعث دلخوری بین مون شده.
مثلا همین آخرین بار یک ماه پیش بود که به شوهرم گفت من قبلا ازدواج عاشق مردای پر مو بودم ( شوهرم این خصوصیت را نداره ). شوهرم بعد از این ماجرا که یه ماهی می شه خیلی رفتارش سرد شده ( هیچ رابطه ای توی این مدت نبوده ).
خودم می دونم بچگی کردم  ولی دست خودم نیست سیاست ندارم هر چی توی دلم باشه می خوام بهش بکم. خیلی عصبی هستم تو این 1 ماه هر کاری کردم برای بهبود روابط ولی فایده نداشته. الانم یک هفته ای هست از بس غرورم جریحه دار شده تنها توی حال می خوابم.
خواهش می کنم کمکم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)