به نام خدا

بنده مدتیه احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم . وقتی چین و چروک های صورت پدر و مادرم رو میبینم ، وقتی چهره های مشهور سینما و تلویزیون رو میبینم که انگار همین دیروز بود که تو نقش یه جوون خوش تیپ در نقش اول بازی میکردن و الان پیر شدن ، وقتی همسن و سالای خودمو میبینم که تا دیروز تو کوچه فوتبال میزدیم و الان اکثرا ازدواج کردن و بچه دارن ، وقتی خودمو میبینم که چه زود به سن بیست و هفت سالگی رسیدم ، احساس بدی بهم دست میده .

برای آیندم خیلی برنامه دارم اما انگیزم رو  از دست دادم . همش به خودم میگم واسه چی ادامه بدم منم تو یه چش به هم زدن پیر میشم . دارم فرصت هامو برای تحصیل و کار  دست میدم . نمیدونم چیکار کنم .

به روانپزشک هم اعتقاد ندارم


مرتبط:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)