سلام

یه پسرم *۲ ساله،  مغازه دارم و داخل پاساژمون با یه آقایی دوست هستم. خب تا اینجا که خیلی عادی و معمولیه.

چند وقت پیش یه خانومی رو دیدم که خیلی خیلی سنگین و با حجب و حیا و البته مغرور بودن. پسری نیستم که دنبال دختر بازی و این مسائل باشم، ولی از ازدواج سنتی خیلی بدم میاد و دوس دارم با کسی ازدواج کنم که قبل ازدواج با هم دوست بوده باشیم. البته دوستی بدون کار اشتباه و با آگاهی خانواده ها. تا اینکه فهمیدم اون خانوم خواهر اون دوستمه!

اول که خیلی خجالت میکشیدم برم سمت خانومه، حالا خجالتم چند برابر شده چون خب خواهر دوستمه! از طرفی هم  خب دوس دارم بهش حسمو بگم. خودمم اصلا نمیدونم چه حسی بهم داره ؟

ولی هر وقت میخواد از مغازه داداشش بره بیرون پاساژ مسیرشو تقریبا ۲ برابر میکنه و از جلوی مغازه من رد میشه ! ( توهم ندارم که بخاطر من راهشو دور میکنه، دارم فقط شرایطو میگم؛ ممکنه اصن دلیل دیگه‌ای داشته باشه مسیرش! شاید اصلا کلا حواسش به من نباشه و خیلی شایدای دیگه )

حالا نمیدونم چیکار کنم؟ بهش بگم؟ چجوری بگم؟! بهش نگم؟! خب باشه سعی میکنم نگم !

ممنون میشم نظارتتونو بخونم.

مخصوصا کسایی که تجربه هایی شبیه این داشتن. حالا یا موفق شدن یا نشدن!


مرتبط:

چطوری علاقه خودم رو به خواهر دوستم بیان کنم؟

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)