سلام تو رو خدا کمکم کنید چون به راهنمایی زیاد احتیاج دارم 

من 22 ساله هستم ولی پر از مشکل و درد

شهر ما تقریبا کوچیکه یعنی اکثریت همو میشناسن 

تاحالا هر چی خواستگار به خونه ما اومده نمیدونم چرا میره و پشیمون میشه من خیلی جوانب رو میسنجم ولی دیگه عقلم به جایی قد نمیده 

من از نظر ظاهری متوسط رو به بالا هستم قد وتیپ وهیکلم معمولیه با حجابم خونمون رو خونه های شهر مون خوبه پدرم ادم ابرو داری است نخون حلال در میاره ولی اومدن خواستگار برا من شده عین یه رد شدن از هفت خان نمیدونم چیکارکنم حالا امروز دوباره برام خواستگار اومد خودشون گفتن که پسر منو نمیشناسه موقعیتشم بد نیست 

سخنرانیا دکتر فرهنگ رو گوش دادم وخوندم تو رو خدا راهنماییم کنید تا بتونم رفتار وگفتار خوبی داشته باشم هم خودم هم خونواده 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)