سلام

من اخیرا با دختری عقد کردم که در ارتباط با فامیلشون رعایت محرم و نامحرم رو نمی کنه. مردها و پسرای فامیلشون از هر سن و سالی که باشن به خودشون اجازه میدن باهاش بگو و بخند داشته باشن و این مسئله من رو آزار میده.

چون نمیخواستم زندگی رو براشون تلخ کنم فقط وقت هایی که واقعا سوتی میدن بهشون در خلوت اعتراض کردم ولی با جواب تندشون مواجه شدم و گفتن که به فامیل هاشون توهین کردم و با کمال پررویی گفتن که به خاطر حرف های من چند روز حالشان بد بوده. ایشون حرف های من رو به اطلاع خویشاوندانشون رسونده و با اون ها علیه من یک تیم تشکیل دادن.

ایشون کلیه ی تصمیمات زندگی و هر جمله ی من رو به اطلاع خانوادیشان می رسانند و اخیرا متوجه شدم که حتی کلیه ی پیامک هایی که از لحظه ی آشنایی برای ایشان فرستادم را در اختیار محرم و نامحرم فامیلشان قرار دادند و واقعا تعجب کردم که یک دختر چطور ممکن است چنین کاری انجام دهند. البته در مقابل وقایع و حرف های خانوادیشان در مقابل من به شدت مخفی کاری می کنند.

اطرافیانشون هم که متوجه باز بودن راه از طرف همسرم شدن در زندگی من مداخله می کنند. احساس میکنم تکیه گاه این خانم توی زندگی مردهای نامحرم هستند. واقعیتش فکر میکنم ایشون دارن به من خیانت میکنند.

گفتگوهاش با مردهای غریبه به همین جا ختم نمیشه. من بارها دیدم از اون ها پیش من و پیش دیگران تعریف و تمجید میکنند. این در حالی هست که انگار هیچ مهر و محبتی در رفتارشون نسبت به من دیده نمیشه.

ما با هم پیش مشاور رفتیم ولی مشاور فردی روشن فکر و امروزی بودن و با وجود تایید بعضی حرف های من تاکید کردن که نباید جلوی روابط خارج از شرع همسرم با نامحرم رو بگیرم!

چرا بعضی از خانم های متاهل فکر می کنند به جز رابطه ی جنسی و لمس کردن هر کاری رو با جنس مخالف می تونن انجام بدن؟

من زمان خواستگاری متوجه فرهنگ خانوادگی این خانم نشدم و متاسفانه با وجودی که روی اهمیت حفظ حریم با جنس مخالف تاکید کردم حرف های من رو تایید کرد و متوجه منظور هم نشدیم. آیا به جز طلاق دادن ایشون هیچ راهی ندارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)