سلام 

سال نو همگی مبارک ..

من دو تا مشکل دارم ... که دیگه زندگیمو مختل کرده .

1) از خودم خجالت می کشم احساس می کنم روی هر چی پسره رو سفید کردم .. من شهوتم فوق العاده بالاست با کوچکترین کلمه ای شروع می کنم به خیال پردازی و درجا ارضا ...

متاسفانه کارم خیلی به خود ارضایی کشیده میشه که امسال از خود خانوم زهرا خواستم کمکم کنه تا ترکش کنم .. از اینکه بگم یه روز در میون میرم حموم خجالت می کشم .. خیر سرم بچه نماز خونم هستم ولی به خدا دست خودم نیست .. تو یه جمعی بودم که یکی از دوستان داشت از خواستگاراش با آب و تاب می گفت که چه انتظاری از خانومش تو رابطشون داره .. خجالت می کشم که بگم من از اولش داشت .. لباسم خیس میشد ..

شب و روزم گریه ست .. درمونی براش پیدا نکردم .. میخواستم داروهایی بخورم که میل جنسی کاهش بده ولی می ترسم چون سنم نزدیک ازدواج ( 20 سالمه ) و چون خود ارضایی داشتم میترسم تو ازدواج برام مشکلی باشه ..

من باید چیکار کنم احساس می کنم از هر زن و مرد بد کاره ای من کثیف ترم ..  هر شب خیال پردازی .. حتی خواب خود ارضایی می بینم صبحش کمرم داره از درد دو تیکه میشه .

2) مشکل دومم اینکه من عاشق مادر شدنم .. به امام حسین نه به خاطر رابطه .. من عاشق بچه هستم .. من همسن سالایی دارم که الان بار دارن  بهشون خیلی حسودی میکنم .. آرزو دارم یه نفر باشه بهم بگه مامان ..

به مادرم مشکلمو گفتنم میگه تو دیوونه ای هنوز شوهر نکردی فکر بچه ای ؟؟ خجالت بکش ؟؟ ولی من منظورم فقط بچه ست .. الان که برادر زادم  دو سالش حتی از اینکه می بینم دارن پوشکشو عوض می کنن بدم نمیاد .. چیکار کنم دست خودم نیست عاشقشونم ..

به دوستایی که الان یه نی نی دارن حسودیم میشه .. از طرفی خودمم تحفه ای نیستم که امیدوار شم برای ازدواج ..

امسال خیر سرم کنکورم دارم دو تا مشکلم دیوونم می کنه .. راهکار بدین .. ببخشید که طولانی شد ولی منم جای خواهر کوچیک تر تون . [ سپاس ]


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)