سلام
خانواده پنج نفریم ، یه خواهر و برادر بزرگتر ، خواهرم دانشجوى دندونپزشکى و برادرم دیپلمه ؛ سابقه دود و طلاق نداشتیم ، پدرم تا کلاس چهارم تحصیلات داره ( براى جنگ رها کرد) ، مادرم هم تا سوم راهنمایى ( مامانش مرد و مجبور شد از خواهر برادراش مراقبت کنه) .
پدرم یه کار معمولى داره ، لقمه حروم سر سفره نذاشته و از لحاظ اخلاقى هم تا حالا موردى ازمون سر نزده و اهل جنگ و دعوا با خانواده عروس نیستیم ، از لحاظ مالى هم سه تا خونه ، یه مغازه و یه باغ و یه ماشین داریم
اعتقادات شخصى(دینى)
من نمازم رو از ته قلب و سر موقع اقامه میدارم ، اما مذهبى اونچنانى نیستم ، به حج ، خمس و روزه اعتقاد ندارم ، مرجع تقلید هم نداشتمو ندارم
اصلا اهل حق الناس نیستم ، حلال و حروم حالیم میشه ، اهل ریش زیاد و لباس ساده هم نیستم ، در حد توانم به بقیه کمکى میکنم ، در واقع تا به یه چیزى یقین نبرم و از ته دل نپذیرم انجامش نمیدم ، چشم پاکم ، کم صبرى و بدبینى ( منظور بدبینى به اتفاقات اینده هست نه خانواده) ، از اخلاقاى بدمه .
توانمندى ها ، تحصیلات و شغل

فوق لیسانس حسابدارى از دانشگاه تهران ، لیسانس کامپیوتر دانشگاه ازاد در تهران ، تسلط کامل به زبون فرانسه ، ضمنا در برنامه من یادگیرى زبان انگلیسى هم هست . در موسیقى هم فعالیت دارم ، کارمند بانکم ( حسابدار)
یه کار اینترنتى هم عصرا انجام میدم ، صبا موقع رفتن و عصرا هنگام برگشت مسافر میزنم ، تو بورس هم فعالیت دارم ، مغازه پدرمم بین منو داداشم شریکیه ، در واقع واسه پول تلاش میکنم ولى تا جایى که حلال باشه و به ارامش و سلامتى خود و خانواده ام آسیب نرسونه . حقوق من از همه کاراى بالا در ماه ٤/٥ هست . خونه رو پدرم زحمت میکشه میده و ماشینو خودم دارم ( دنا هست)
اخلاق :
اخلاق من به دو بخش تقسیم میشه ؛
١- با مردم
٢- با خانواده
با مردم زیاد خوش اخلاق نیستم ، بد اخلاقم نیستم ، تو کارم و در بیرون جدى ام ، محکم و شجاع. اهل رفیق بازى و شوخى با همکارا و اینا نیستم ، تا حالا بى ادبى ازم سر نزده . اما با خانواده ؛
با خانواده ام مهربون و ملایمم . تو جمع کم حرف اما با همسرم شوخى میکنم ، غیرت دارم ، تو هرکارى از جمله غیرت و تعصب تعادل دارم ، در مورد خانواده ام فداکار و با گذشت ام و به خانواده همسرم هم احترام خواهم گذاشت ، اهل تحقیر و ... نیستم . اهل شبکه هاى مجازى نیستم . گاهى تلگرام و خانواده برتر .
براى خوشبختى همسرم همه کار میکنم . به اندازه لازم -نه بیشتر - اعتماد به نفس دارم ، قبل هر کارى خوب فکر میکنم و هوش بالایى دارم .
به غیر از مورد خونه هیچ وابستگى اى به خانواده ام ندارم و پول عروسیمو خودم میخوام بدم
ظاهر :
پوست سفید ( نه سفید سفید) ، موى مشکى ، صاف و پرپشت ، چشم قهوه اى ، سایر اجزاى بدنم هم معمولى ، صورت کشیده اى دارم .
به ابروهام دست نمیزنم ولى مادر زاد مرتب و تمیزه و چهره خوبى دارم ، ته ریشم میذارم ، هیکلى ام ، چاق نیستم .
قدم هم بین ١٧٣-١٧٤ ولى بلند تَر نشون میده و بیرون که میرم یه کفش با پاشنه دو سانتى میپوشم که میشه ١٧٥-١٧٦
یه نکته :
لطفا خانومایى که براشون قد مهمه در این نظر سنجى ، نظرى ندن (ممنون)
به تیپم اهمیت میدم و هر دو ماه واسه خودم لباس میخرم ، هم چنین عطر و... ، معمولا تیپ هاى رسمى میزنم ( کت تکو شلوار و اینا) . به بهداشت نیز اهمیت میدم
توقعات :
وضعیت مالى خانواده همسر مهم نیست ، عزت نفسشون مهمه ، اینکه همسرم عاشق اخلاق و روحم باشه مهمه ، اینکه توقعات زیاد از یه جوون نداشته باشن مهمه .
اینکه میانگین مهریه عروساشون و خواهرم (٣١٣ تا سکه مهرشه) توقع مهریه داشته باشن مهمه نه ٥٠٠-٦٠٠ تا ، اینکه عمق زندگى رو ببینن مهمه.
عذر میخوام رک تر بگم : اینکه هر چقدر خودشون زحمت کشیدن از ما توقع داشته باشن مهمه  .
تحصیلاتش مهم نیست ( البته حداقل دیپلم ) اما اینکه یه هنرى بلد باشه ،اهل مطالعه باشه و از شعور بالایى برخوردار باشه مهم تره .
حیا و پاکیش و خانواده اش خیلى مهمه
در مورد چهره : توقع انجلینا جولى یا باربى ندارم ولى چهره اش به دلم بشینه و اندامش هم از یه حدى لاغر تَر یا چاق تَر نباشه (خوب بالاخره این یه واقعیته که چهره به دل ادم بشینه) .
هدف داشته باشه ، اهل شبکه هاى مجازى نباشه و اهل خانواده باشه مهمه ، تعهد داشته باشه ، حجاب قابل قبول و نمازم بخونه .
(لطفا کسانى که موافق این شرایط هستند لطف کنند نظر بذارن)
کسى که  دوست داره مدت زمان بیشترى در شبکه عاى مجازى باشه نظرى نذاره ( نمیگم بده ها ولى خوب به هم نمیخوریم)
و روحیات
به کارایى مثل پرورش گل ، نگهدارى از حیوون و ... علاقه دارم . بیشتر دوست دارم با همسرم تنها باشم تا اینکه تو جمع باشم ، اهل مطالعه و ورزش هم هستم و هدف هایى هم دارم ، گرم مزاجم و دو تا فرزند میخوام ( یه پسر - یه دختر )
اواسط ٢٨ سالگیم و دیگه امسال باید حتما ازدواج کنم . سیگارى ام نیستم ، ببخشید زیاد شد .
(هرگونه مطلب بالا از جهت تعریف و ... نبود فقط واسه شناخت بود)
حالا اگه بقیه شرایط ok بود نظرتون چگونه هست ؟

برای شرکت در نظر سنجی به کانال خانواده برتر مراجعه بفرمائید :

https://t.me/khbartar