سلام

من 23 سالمه و به زودی وارد ۲۴ میشم . مشکل من اینه که بیش از حد احساساتی هستم و خلق و خوی من زود تغییر میکنه یعنی توی یه روز ممکنه صبحش خوشحال باشم ظهر ناراحت و عصبی و شب دوباره یه جور دیگه باشم بدون اینکه عوامل بیرونی در کار باشه .

فقط همه این اتفاقات توی ذهن خودم میفته البته اینم بگم من خیلی به اشتباهات گذشته ام فکر میکنم همیشه احساس میکردم وقتی به این سن برسم به یه ثبات شخصیتی میرسم که زیاد تحت تاثیر احساساتم نباشم ولی منی که خودم با خودم درگیرم با کوچک ترین اثر بیرونی مثلا بحث با کسی زود عصبی میشم یا وقتی یه فیلم درام میبینم دلم میخواد های های گریه کنم ولی خیلی خودمو کنترل میکنم !

البته تو مسائل کاری خیلی خودمو نگه میدارم و فقط به منطقم گوش میدم بخاطر همین هم هیچ مشکلی هم تو انجام کارهای شخصی و اداری ندارم و ادم منظم و فعالی هستم

یه چیز دیگه هم هست اینکه با دیدن دخترا خیلی تحت تاثیر ظاهر بعضی از اونا قرار میگیرم ( بدون هیچ احساس جنسی ) و یه حسی از ته قلبم فوران میکنه انگار که همون لحظه عاشقش شده باشم ولی به احساساتم بی اعتنایی میکنم .

من الان دقیقا نمیدونم مشکلم چیه و چطوری حلش کنم ؟ نکنه من کلا کمبود محبت دارم ؟ نظر شما چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)